Dom

Ekaterina Gordon i Ksenija Sobčak. "Ova vaša voditeljica dugo nije vidjela muškarca": mediji su se prisjetili skandalozne svađe Ksenije Sobčak i Katje Gordon na Mayaku. Katya Gordon pronašla je novi posao

Ksenia Sobchak imala je jasnu prednost u sporu, čiji je sadržaj postao poznat tisućama slušatelja. Zašto se to dogodilo? Koje ste metode koristili? član Visokog društva ukrotiti radijskog voditelja? Stranica je objasnila ovo pitanje poslovni trener, psiholog-konzultant Nifont Dolgopolov:

Kad su se Sobchak i Gordon svađali, obojica su bili dobri. No, ipak, budući da je Gordon bio domaćin, u početku je Sobchak izgledao bolje u situaciji, jer uloga domaćina, naravno, ne uključuje tako grub napad na gosta.

Drugo, začudo, Sobčak je bio ispravniji. U svakom slučaju, i tekstom i intonacijom, bila je konkretnija i manje maltretirajuća.

Možemo li reći da je uzrok spora bio dugogodišnji sukob između Ksenije i Katje, neka vrsta natjecanja između njih, koja se razvila mnogo prije nesretnog emitiranja?

Možda je upravo to tako. Sobchak je naglasila da ima neku dugogodišnju ogorčenost prema Katyi zbog načina na koji emitira: kako je Gordon "snizio" druge ljude u njezinom programu. Vjerojatno iza ovog sukoba stoji njihova dugogodišnja veza. U svakom slučaju, ako govorimo o nekakvom ispravnom komunikacijskom usklađivanju, onda je sve stare bodove trebalo izbaciti iz jednadžbe. Ako ja kao domaćin pozovem gosta, onda se ne trebam prisjećati starih pritužbi i nagomilanih negativnih emocija, nego trebam pokušati, naprotiv, nekako podržati gosta u različitim pogledima.

- Kako ocjenjujete Ksenijine odgovore u eteru? Koje je retoričke tehnike koristila?

Sobchak se od samog početka, od prvih minuta, počeo sukobljavati s voditeljima. Evo, primjerice, pojašnjenja glede dobnih kriterija za publiku njezine emisije na samom početku programa:

GLUKHOVSKI: Ksenija Sobčak je kultna ličnost za sve koji imaju od 13 do 30 godina, čini mi se.

SOBCHAK: Zašto ste odmah sve toliko ograničili? Dobro veče, dragi slušatelji radija Mayak. Zašto do 30.

Prema zakonima komunikacije, primjedba Glukhovskog bila je svojevrsna interpretacija, a Sobchak je parirala ovoj i drugim sličnim primjedbama upućenim njoj. Pozdravila je samo otvorena pitanja:

GLUKHOVSKI: A koji je vaš? ciljanu publiku?

SOBCHAK: Imam mnogo različitih ciljnih skupina. Ovo je dijelom i moj fenomen, koji je vrlo razliciti ljudi i razne programe.

Jedna od Ksenijinih osobina je da je vrlo pažljiv sugovornik. Što se ne može reći o Katji. Slažete li se s ovim?

Dosta. Sobchak iznimno pazi na tekst. Čim bi joj bile poslane takozvane “ti-poruke”, odnosno kada bi partner rekao nešto o njoj, to joj gotovo nikada nije promaklo.

- Koje metode provokacije je Sobchak koristio tijekom intervjua?

Radilo se o višestrukim "osobnim napadima", interpretacijama ili ocjenama protiv Gordona. Katyu je "uhvatio" svaki od njih, bez iznimke.

- Je li Katya imala priliku graciozno se izvući iz situacije? Kako bi ona trebala reagirati na takve napade?

Mogući izlaz iz sukoba za Katju bio bi u takozvanim "ja-porukama". Na primjer, na Ksenijinu provokaciju mogla je odgovoriti: vrijeđaš me.

Umjesto toga, Katya je odabrala metodu tumačenja: "Vrijeđate slušatelje Mayaka." Tako je odgovorila korištenjem "ti-poruka" koje konfliktna situacija i započeti međusobni rat.

Izlaz iz takvih zavrzlama najčešće je, baš kao iu situacijama komunikacije konzultanta s klijentima ili psihoterapeuta s pacijentima, ili u pregovorima političkih partnera, samo u “ja-porukama” kako bi se izbjegle interpretacije o partneru.

Sa stajališta pravila voditeljice, Katya bi mogla reći da ju je Ksenia povrijedila i ne bi željela postati osobna. Ovo bi mogao biti kraj sukoba. Ali Gordon je postupila drugačije: manipulirala je slušateljima Mayaka i zbog toga je emisija ispala besciljna.

- Da, usput, Katya nikada nije navela zašto je pozvala Sobchak u program.

Zapravo, Katya nije mogla uokviriti razgovor. Ako je vaš partner negativan, ako u razgovor unosi neke stare zamjerke, trebate jasno ograničiti temu i ciljeve razgovora i oko toga se dogovoriti. Budući da Kseniji u početku nije bila dana tema razgovora, mogla se ponašati kako je htjela i samo se držala dijaloga s Katjom.

Osim toga, kada razgovor postane kontroverzan, trebate se oslanjati samo na činjenice. No, budući da takvih primjedbi od strane Gordona nije bilo, na kraju prijenosa bilo je posebno jasno da se ne snalazi u ulozi voditeljice, a nije bilo jasno ni hoće li uspjeti prekinuti razgovor, izbaciti Sobchak, je li rečenica "Skini se s etera" Kseniji bila manipulativni postupak ili stvarna stvarnost.

- Koje su bile glavne pogreške koje je Gordon napravio?

Osobni napadi su je povrijedili i potaknuli na suprotne odgovore, što nije cilj voditeljice.

Primijetio sam da je Ksenia ignorirala mnoge Katjine uvredljive primjedbe, skrećući razgovor na temu novih uvreda. Između pitanja i odgovora nastala je stanka tišine. Gordon je, kao odgovor na Sobchakove provokacije, svaki put izgovarala ono što je čula upućeno njoj i komentirala ih.

Ovo je također jedna od tehnika. Uvredama na svoj račun stranka takoreći sebi osigurava optužbe. U isto vrijeme, jedan od načina da se izbjegne napad je njegovo ignoriranje. Zato je Ksenia na neke Katjine primjedbe odgovorila prelaskom na drugu temu, ostavljajući bez pažnje napade svoje protivnice.

Osim toga, Sobchak je stalno isticala svoju superiornost, a to je također jedna od tehnika. Ono što je Katya uhvatila: počela se mjeriti u vodstvu, zaboravljajući da uloga domaćina u programu očito pretpostavlja dominantan položaj, poput vlasnika kuće: nema potrebe uspoređivati ​​se s gostom.

- Kako ste ocijenili lajtmotiv teme? žvakaća guma, koji se povremeno pojavljuje u ovom intervjuu?

Postoji takva tehnika: korištenje markera za kućanstvo. To je, na primjer, izjava tako jednostavnih stvari koje su razumljive publici, kao što je neuljudnost u smislu žvakanja žvakaće gume ili mahanja rukama. , u tom smislu, Sobchak je koristio mnoge svakodnevne oznake da se osoba ponaša nepristojno.

Katya je u tom smislu bila više intelektualizirana i manje razumljiva publici. Općenito, više je voljela duga intelektualna objašnjenja. U tome ju je Sobchak jednostavno nadigrala za dva reda veličine. Koristila je tako elementarne stvari kao što je nepristojno ponašanje u studiju, pričanje o mentalnim slabostima (uzmimo, na primjer, rečenicu "Da samo imaš muškarca"). Sobčak je koristio izravne omaške, arhetipske kulturne fenomene koji su bili društveno razumljivi širokoj publici.

U tom je smislu opravdala svoj fenomen - ono što je izjavila na početku programa: svojim je govorom obuhvatila veliki sloj publike, govoreći jednostavnim, jasnim jezikom.

Kada se u medijima govori o ovom sukobu, uglavnom se govori o Sobchak i Gordonu, ali iz nekog razloga nitko nije procijenio Glukhovskog?

Da, ali, inače, on je jedan od aktera, a čini mi se da se i on ponio gubitnički. Vjerujem da ako ljudi rade u paru - nije važno na televiziji ili u bilo kojem drugom polju - onda, naravno, trebaju podržavati jedni druge. Nije mi se svidjelo što je Glukhovski, kada je Katya Gordon izgubila živce zbog nekih osobnih uvreda, zauzeo sljedeći stav: djevojke, vi to riješite sami sa sobom, ja u tome ne sudjelujem.

Dao je malo podrške i Katji i Kseniji. Ponekad je presretao prijenos za sebe. To je dobro, ali izravno reći „hajmo se nekako pažljivije izražavati, više poštivati ​​jedni druge u uživo odnositi”, nije skrenuo razgovor na pravu temu. Ispostavilo se da se “dvojica svađaju, ostali su po strani”. U eteru, općenito, sva trojica nisu bila u baš dobroj poziciji. Više je to bila namještaljka za slušatelje.

Kao psiholog, poželio bih voditeljima bilo koje emisije da se emocionalni interes i uzbuđenje publike oko određene teme održavaju ne kroz skandale i sukobe između autora i gostiju emisija, već kroz neke od voditelja. ' i vlastitih inkluzija junaka, prezentacija vlastitog interesa za temu, koja se ne bi ticala manjih osobnih trzavica.


Sinoć je velika publika radija Mayak svjedočila tučnjavi u kojoj su sudjelovale poznata "plavuša u čokoladi" Ksenia Sobchak i radijska voditeljica Katya Gordon.
Konačno su se ostvarili snovi uprave Mayaka - gledanost radio postaje dosegla je neviđene visine. A sve zato što je istinoljubivi Sobchak odlučio na svoje mjesto staviti Katyu Gordon, koja joj se iz nekog razloga nije sviđala. Katjin suvoditelj Dmitrij Gluhovski isprva je pokušao nekako zaustaviti rastuću svađu između djevojaka, ali pred kraj emisije radijski voditelj je ispravno procijenio što se događa.
- Cure, gledanost raste!
Pred kraj prijenosa bilo je mnogo ritmova i pjesme - djevojke koje su se razišle bile su utopljene i zalemljene.

Skandal
A gledanost je imala razloga za skok. Očigledno, Ksyusha je dugo vremena oštrila svoju ljutnju prema Katyi Gordon. No, bila je nezadovoljna djevojkom koja je, po njezinu mišljenju, imala upitnu inteligenciju i - navodno - neprofesionalnost. I već prvo pitanje radijskog voditelja postalo je početak borbe uživo. Bilo bi bolje da ga nije pitala...
"Ksenia, mi, kao demonstrativno neprofesionalni voditelji, iskorištavajući svoj službeni položaj, rješavamo svoje komplekse", započela je Katerina svoj posao. - Za mene ste uistinu medijska misterija. Svatko od nas ima u sebi malo Ksyushe Sobchak.
- Ne laskaj sebi. "Neki ga uopće nemaju", odmah je skočila Sobchak.
Ovom slatkom razgovoru dviju dama suđeno je da se rasprši u aforizme. Smiješno je to što je većina slušatelja stala na stranu “plavuše u čokoladi”. A Katji je bilo iskreno žao... Ksjuša je slatkim, slatkim glasom, bez povisivanja tona, dovela sugovornika do histerije, nervoznog drhtanja u rukama i crvenih mrlja na licu... Slušamo i čitamo.
Slušati:
1. dio: http://www.radiomayak.ru/player.html?aid=97286&id=148730&type=TVP&mode=0
2. dio: http://www.radiomayak.ru/player.html?aid=97287&id=148730&type=TVP&mode=0

GLUKHOVSKI: Ksenija Sobčak je kultna ličnost za sve koji imaju od 13 do 30 godina, čini mi se.

SOBCHAK: Zašto ste odmah sve toliko ograničili? Dobro veče, dragi slušatelji radija Mayak. Zašto do 30.

GLUKHOVSKY: Koja je vaša ciljna publika?

SOBCHAK: Imam mnogo različitih ciljnih skupina. To je dijelom i moj fenomen: vrlo različiti ljudi i različiti programi.

GLUKHOVSKI: Fenomen? Već dobro. “Fenomen me!”

GORDON: Oh, najpoželjniji?

SOBCHAK: Željena publika? Ovisi za što. Za sebe osobno ili za poslovne projekte.

GORDON: Pa, zbog reakcije svega što radiš?

SOBCHAK: Pa, vjerojatno 30+. Pa ste nekako odmah odrezali 30 godina...

GLUKHOVSKY: Pa, 30+ je malo drugačija publika, čini mi se. Ovo nije publika navijača, recimo, nego ljudi koji bi htjeli nešto više.

SOBCHAK: U svakom slučaju, to je publika koja me zanima. Radim s njom u časopisu i na radiju. Kreativno, s njima se osjećam bliže, bolje i ugodnije.

GLUKHOVSKI: Osjećate li se kao idol?

SOBCHAK: Bojim se riječi poput idol, idol. Ja sam protiv idolopoklonstva. Štoviše, kad ljudi, posebno tinejdžeri, kažu: "Ksenia Sobchak, ti ​​si moj idol!", nekako odmah postaje zastrašujuće.

GLUKHOVSKI: Teško mogu zamisliti da bi osoba koja ima više od trideset godina rekla: "Ksenija Sobčak, ti ​​si moj idol."

SOBCHAK: Ako osoba do 30. godine ima barem malo inteligencije, čini mi se da neće ni za koga reći da ima idola. S 30 godina nije primjereno imati idole.

GLUKHOVSKI: "Imaš dobru figuru, Ksenija Sobčak", može li on reći, na primjer?

SOBČAK: Pa, na primjer, da. I bit će potpuno u pravu.

GORDON: Ksenija, mi, kao demonstrativno neprofesionalni voditelji, iskorištavamo svoj službeni položaj kako bismo riješili svoje komplekse. Za mene ste zaista medijska misterija. Svatko od nas ima u sebi malo Ksyushe Sobchak.

SOBCHAK: Ne laskaj sebi. Neki ga uopće nemaju.

GORDON: U redu. Vi ste koordinator moderni svijet, prema čemu u svakom slučaju treba razviti svoj stav kako bi se jednostavno snalazili u prostoru. S vremena na vrijeme se razbolim. Nekako sam te vrlo konkretno zakačio kao medijsku sliku, jer mi s etičke strane i sa strane obrazovanja neke stvari, najblaže rečeno, nisu bile bliske.

SOBČAK: Znate li u čemu je tragedija? Da si me pritiskao, a ja to nisam ni primijetila. A, da sam te vezao, vjeruj mi, svi bi primijetili.

GORDON: Zato što ti nisi moja ciljna publika. Imamo različite poslovne projekte, u različitim nišama. Ovo je u redu. Ne govorim o tome...

SOBCHAK: Slažem se, barem je taj moj zasad uspješniji kao poslovni projekt.

GLUKHOVSKI: Pa, bili ste na tržištu ranije.

SOBČAK: I onda. Pozicioniranje, pozicioniranje i još pozicioniranje je, naravno, dobra priča.

GORDON: Još jednom. Nisam ovdje da se svađam ili da nekoga uspoređujem s bilo kime. Istina, samo radim stvari odvojeno i drugačije. iskreno.

SOBCHAK: Što još radiš? Baš mi se sviđa ovakva pseudointelektualnost razgovora. “Radim nešto drugo. Ja sam iz druge podskupine.”

GORDON: Ksenija, zašto sve doživljavaš tako agresivno? Nisam ni dovršio pitanje. Štoviše, rekao sam ovdje nakon dodjele Muz-TV da je Ksenia Sobchak jedini preostali lik na pozadini "klupka nakaza", koji je potpuno izbezumljenom Bilanovom producentu uzeo i dao normalnu karakterizaciju.

SOBCHAK: Čini mi se da je i ovo neka vrsta snobizma odmah sve upisati u nekakav "bal nakaza". Ljudi su svi različiti.

GORDON: Zašto sad grizeš? Ja ti dam kompliment, a ti: “A moj je uspješniji! I, općenito, jesam!”

SOBCHAK: Mogu reći.

GORDON: Čini mi se da si jednostavno sjeban. Zato i ima ovakvog trnja.

SOBCHAK: Pročitao sam neki vaš članak u nekom časopisu. Razvrstali ste ljude u neke podskupine...

SOBCHAK: Baš kao, znate, moderni Hitler. Išli smo u podskupine. Ova kategorija, ona kategorija, intelektualci, ljudi čija je medijska slika već van ljestvica i tako dalje.

GORDON: Po obrazovanju sam psiholog. Psihologija i sociologija se upravo bave ovom kategorizacijom. Štoviše, naš je intelekt ustrojen na takav način da ga, kako bismo se snalazili u prostoru, moramo nekako klasificirati.

SOBCHAK: Ne mislite li da je malo paušalno stavljati sve u neke kategorije? Sebe, naravno, umjetničkoj ili intelektualnoj eliti.

GORDON: Ne, zašto? Naprotiv, imam grupu "C" - nedostatak zvijezda.

GORDON: Muči me nekoliko drugih problema i pozivam vas...

SOBCHAK: Pozicionirate se da vas muče drugi problemi, ali to je upravo ono što vas muči, Katya. Čini se da grizeš neke socijalne amandmane u Zakon o radu. Zapravo, uopće vas ne grize, ali vas grize ovo.

GORDON: Drago mi je što postajem glavni lik serije. Laska mi. Ali, govorimo o da postoje ljudi koji rade specifične stvari. Ja pogotovo, ako je zanimljivo i udostojiš se obratiti pozornost na one koji su te intervjuirali bez ikakve prikrivene namjere ili želje da te živciraju, ja sam opsjednut psima. Postavljeni su specifični psi - dobro. Skupljali su novac za konkretno dijete – dobro.

SOBCHAK: Dakle, sada ćete i vi biti preplavljeni tim dobrotvornim patosom? I vi ste već došli do ove točke.

GORDON: Bio sam oduševljen kad si se pojavio.

SOBCHAK: Ja zapravo nemam ništa s ovim.

GORDON: Tako da ćeš i ti biti preopterećen. Kako više ljudi Ako ti je stalo do bilo koga i bilo čega osim vlastitog dupeta, tim bolje. Ne radi se o tome. Ksenija, mrzim ženske svađe. Ne mogu ih podnijeti.

SOBČAK: Zašto mislite da je ovo ženska svađa među nama?

GORDON: Mislim da je to ona. Vodimo žensku svađu, da.

SOBČAK: Samo da ti to središ. Sjedim tiho, pijem malo vode.

GORDON: Ksjuša, što želiš od života? Reci mi molim te. I zašto pucaš prije nego što se postavi pitanje?

SOBCHAK: Ja uopće ne puknem. Ne sviđa mi se baš format razgovora, Katya, koji započinješ riječima: "Pa, ja radim nešto malo drugačije, imam potpuno drugačiju aktivnost."

GORDON: Sjećam se. Pamćenje mi nije kao u ribe, nego malo duže. Oslanjajući se na naše kolektivno pamćenje, podsjetit ću da sam započeo pitanje i odjednom čuo: “Pa moj projekt je uspješniji.” Čini mi se da imaš nekakav divlji kompleks?

SOBCHAK: Ne. Tek ste počeli govoriti o kompleksima, a ja sam to odmah htio istaknuti kako bismo s nekih uvoda prešli na akciju.

GORDON: Ksenija, kapa dolje. Doista, moramo biti pažljiviji i nježniji prema vama, kao i prema većini medijskih neurotičara. Zato što stalno griješe.

SOBCHAK: Ne. Za razliku od tebe, ja nemam ništa s neurotičarima. Na primjer, ja ne mašem rukama kao ti sada. mirno sjedim. Odmarajući se. Opušten. A tvoje ruke već kreću na sve strane. Nervozna si. Vrtiš se u stolici. Katya, smiri se.

GORDON: Ja jednostavno, zbog svog odgoja, razlikujem nekakva medijska prepucavanja od osobnog ulaženja. I sad, kad dva medijska lika počnu pričati što se događa iza kulisa: “Pa vi to čitate s papira! A ti, Ksenia, kucaj nogom” - ovo je loš oblik.

SOBČAK: Reci mi. Kakvim se medijskim likom smatrate?

GLUKHOVSKY: Ksyusha, kakvom medijskom likom sebe smatraš?

SOBCHAK: Ne volim baš riječ medijski karakter. Nije mi to blizu, da budem iskren.

GLUKHOVSKI: U redu. Medijska slika. Postoji pravi ti i postoji ti o kojem pišu.

SOBCHAK: Zapravo, nije važno kakva je osoba. Koliko stvarno, kako se pojavljuje u medijima masovni mediji. Nije toliko važno. Čini mi se da je puno važnija nekakva iskrenost prema sebi i iskrenost. Odsustvo te kvalitete i patetike, po meni nepotrebne, uvijek me iritira kod svih ljudi, bez obzira kojim se zanimanjem bavili, kojim poslom u životu bavili.

GLUKHOVSKI: Odnosno, ne smatrate se pretencioznom osobom iz naroda?

SOBCHAK: Ne. Opet brkamo pojmove. Jadna osoba i osoba iz naroda su dvije potpuno različite stvari.

GLUKHOVSKI: U redu. Momak u košulji? Da? Pokušavate li biti svoji?

SOBCHAK: To su potpuno različite stvari. Čovjek bez patetike i čovjek iz naroda - to je dvoje velike razlike, kako kažu u jednom drugom gradu. Ja, naravno, nisam čovjek iz naroda. Ne mogu reći da sam samo djevojka iz susjedstva. Iskreno govoreći, kao veliki mizantrop, nikada nisam tome težio. Ali patos se očituje u nečem drugom. Patos - stalno govoriti: "Glavna stvar je pomoći psima i kućnim ljubimcima! Pomozimo unesrećenima!"

GORDON: Pa to je zapravo ono glavno!

SOBCHAK: Nema potrebe govoriti o tome. Pomažem nečemu i nekome, ali, za razliku od mnogih drugih ljudi, o tome uopće ne pričam.

GORDON: Pa uzalud. Jer zapravo ljudi koji su nešto napravili osjećaju društvenu odgovornost. Oni razumiju da to moraju nekako iskoristiti, zar ne?

SOBCHAK: Ljudi jednostavno vole, Katya, kako podižete obrve i govorite o vrlo važnim društvenim stvarima. Pozicionirajte se kao pseudointelektualna elita. Nažalost, operativna riječ ovdje je "pseudo". Prijatelji, budimo samo malo jednostavniji, ne u smislu da budemo bliži narodu, nego jednostavno jednostavniji.

GORDON: Nemojmo karakterizirati one koje ne poznaješ. Ovaj put. Mislim da ne izgledaš dobro u ovoj nasumičnoj nepristojnosti u eteru - to je dva. I treće, ljude treba podsjetiti što je dobro, a što loše.

SOBCHAK: Da, ovo uopće nije nepristojnost. To je jednostavno istina. Uvijek je neugodno slušati istinu. A tko ti je dao za pravo da razlikuješ što je dobro a što loše?

GORDON: Tko ti je dao pravo da budeš bezobrazan? Dajmo jedni drugima svoje pravo.

SOBCHAK: Ne razlikujem baš. To je naša razlika.

GORDON: Naša razlika je upravo u tome što vi ne smatrate potrebnim učiniti nešto koristeći svoju slavu.

SOBCHAK: Ne smatram mogućim preuzeti odgovornost za govorenje što je dobro, a što loše.

GORDON: Govoriš što je dobro, a što loše, postaješ osobnim: Balerina je loša, ti si loš. Ksenija, ti lažeš više od drugih.”

SOBCHAK: Koju balerinu uopće imate na umu?

GLUKHOVSKI: Sada ću vas staviti na pauzu, djevojke.

GORDON: Nastavljamo program “Kult ličnosti”. Ksenia Sobchak - lijepa, s perlama, u našem eteru.

SOBČAK: Jesu li se i tebi svidjele moje perle? Dobro, Katya, ako se budeš dobro ponašala, dat ću ti ih. Nemoj se ljutiti. Nemojte žvakati žvakaću gumu tijekom emitiranja. Ovo nije profesionalno. Ispljuni. Samo naprijed, postavljajte svoja pitanja.

GLUKHOVSKI: Inače, koliko imate godina?

SOBCHAK: 26 godina.

SOBČAK: Pa, zašto? Čini mi se da je moja karijera tek na početku, jer ima puno zanimljivih projekata i, što je najvažnije, vrlo različitih. Sada će moj početi novi projekt na jednom glavnom kanalu - od rujna.

GORDON: Na TNT-u?

SOBCHAK: Ne, ne na TNT-u, nego na STS-u. Bit će tu i jedan zabavni format, možda neki novi parodijski projekt. Dakle, uvijek nešto radim, idem negdje dalje.

GORDON: Ksenija, zar se stvarno ne osjećaš odgovornom za te ljude koji te gledaju? Pa, postoje neka pravila. Na primjer: nije dopušteno biti nepristojan, nije dopušteno nazivati ​​pogrdnim imenima, ako ne poznajete osobu, nemojte osuđivati.

SOBČAK: I ja, za razliku od mnogih, neću sada upirati prstom u njih.

GORDON: Ne. Govoriš za sebe. Zašto uvijek spominjete strance koje vidite prvi put? Iz nekog razloga ste došli nogama, ali ste se odgurnuli. Došli ste na moju emisiju.

SOBČAK: Katja, lopovu šešir gori. Ne govorim sad o tebi. Ja općenito.

SOBCHAK: Pa, nisam sada grub prema vama.

GORDON: Nitko te nije postavio na tvoje mjesto ili što?

SOBCHAK: Oh, možda ćeš to sada učiniti?

GORDON: Ne. Općenito, ne radim to u životu. Ima još puno korisnih stvari za raditi.

SOBCHAK: Ne. Mislim da je preteško za tebe, oprosti, bit će malo.

SOBCHAK: Mislite li da sam na neki način bio grub prema vama?

GORDON: Definitivno. Vi dolazite. Došao stranac, domovino, bezobrazna je...!

SOBCHAK: Ne, odveo sam te čista voda. Budimo konkretni, Katya. Što je točno bilo grubo u mojim riječima?

GORDON: Ksenija, neću to ni komentirati. Postoje neke norme s književnošću i obrazovanjem. A, postoje ljudi kojima nisu dostupni.

SOBCHAK: Ne. Vjerujte, sve je u redu i s književnošću i s obrazovanjem.

GORDON: Zato vičete psovke na nekom TV kanalu?

SOBČAK: Pogledaj kako se ne suzdržavaš. Upadaš u sve zamke koje ti postavim.

GORDON: Vaše su zamke dugo bile za mrtve životinje. Trebao si ih skupiti. Ne znam kakva si ti osoba. Imam puno prijatelja koji kažu da si najljubazniji, najpametniji i sve ostalo. Tanyukha Gevorkyan mi je maloprije rekla, sigurno. No, ipak postoji nekakva medijska slika o vama koju nekako morate promišljati: “Po meni si dopuštaš ono što si ne bi smio dopustiti. Barem zato što će djevojka u gradu N, koja te iskreno voli, zbog ovakvog ponašanja dobiti batine i izbiti joj čeljust. I ona će učiniti isto što i ti, jednostavno zato što je vidjela da Ksenija vrišti, Ksenija, ne želim to ni opisivati, jer ljudi to vide. Ovo nije moje osobno mišljenje.

SOBCHAK: Da budem iskren, ne razumijem o čemu govorite, jer ako Sasha Cowan vrišti u filmu "Borat".

GORDON: To je žanr.

SOBČAK: Ne, oprosti, Katja, samo pažljivije gledaj moje programe. “Čokoladna plavuša” također je žanr. Ovo je žanr glamurozne parodije.

GORDON: Razumijem. Ali, igrao si previše. Ovu parodiju proizvodite posvuda.

SOBCHAK: Zašto misliš da sam se previše zanio?

GORDON: Došli ste na glavnu radio stanicu u zemlji.

SOBČAK: Pa što? Psujem li sada?

GORDON: Ne. Ali ti se ponašaš potpuno isto. Ponašaš se kao čokoladna plavuša.

SOBCHAK: Ne. Samo te malo stavljam na tvoje mjesto, jer mi se čini da si malo izgubila ovo mjesto, Katya.

GORDON: Kad jednom počneš brinuti o sebi.

GLUKHOVSKY: Jeste li proučavali Katyu prije nego što ste došli u eter? I onda vidim da postoji nekakva zbirka informacija, članaka i recenzija.

SOBCHAK: Da. Sada ću vam reći što mi se ne sviđa kod Katyina rada.

GORDON: Jeste li ikada čitali moju knjigu?

SOBCHAK: Znate, čitao sam vaše članke i slušao vas na radiju. Meni je to dovoljno. Vi, kako reče jedan moj poznanik: „Nisam još pročitao cijelog Dostojevskog da bih čitao vaše knjige.

SOBČAK: Stoga, Katja, nažalost, još nisam došao do vaših knjiga. Ali pitanje je drugačije. U svemu što činite vidljivo je ono što ja nazivam, i govorim iskreno, budući da imamo takav sabat.

GORDON: Ako stvarno želiš prestati lagati, samo naprijed.

SOBCHAK: Ne, ja, naprotiv, opet neću upirati prstom, neću lagati i neću obmanjivati ​​nikoga, jer ne govorim te pretenciozne riječi o djeci.

GORDON: Oh, ne možeš razumjeti da postoji par ljudi s normalnim koordinatnim sustavom.

SOBCHAK: Nema potrebe govoriti o tome!

GORDON: Moramo razgovarati o ovome s tobom!

SOBCHAK: Tko sada viče i priča u eteru? Tko sada prodaje rajčice na našoj tržnici? OKO!

GORDON: Vičem jer, stvarno, ljudi su odjednom zbunjeni onim što se događa. Da je kralju rečeno da si potpuno gola, Ksenija.

SOBČAK: Znate li kome treba Ksenija Sobčak? Za ovo je potrebna Ksenia Sobchak, pogledajte kako neprofesionalno razgovarate sa svojom gošćom, Katjom. Ti si vođa.

SOBCHAK: Ksenia Sobchak otkriva prekrasne osobnosti drugih ljudi. A sada, zahvaljujući mom dolasku, otkrili smo identitet Katye Gordon, koja već sikće i slini. Sve što radite je pseudointelektualizam. To je ono što ti radiš, Katya. E sad, da bi to postalo ne pseudo, nego da bi postalo stvarno, morate biti malo lakši, i jednostavniji, i mekši.

GORDON: Ksenija, potrošila si vrijeme u svom rasporedu, našla si ovo vrijeme, s obzirom da si zaposlena osoba, da dođeš posjetiti osobu, na radio, da je postaviš na mjesto. Je li to normalan cilj u životu?

SOBCHAK: Da. Jer slušam tvoje druge emisije i ne sviđaju mi ​​se.

GORDON: Što onda slušaš? Jeste li jedna od ovih žena koje nas grde u Kremlju? Jeste li jedna od onih ljubomornih djevojaka koje shvaćaju da su slabije? Zato se forsiraš da budeš grub prema voditeljici Kseniji. To samo znači da sam ti neravnopravan protivnik, to je sve.

SOBCHAK: Tko treba nešto naškrabati po tebi? Zar stvarno misliš da ti zavidim? iskreno?

GLUKHOVSKI: Ljudi su prošli. Polina, zdravo.

POLINA: Željela bih Kseniji postaviti pitanje u vezi s njezinim projektom u STS-u. S čime je to povezano i što je to? Ako je moguće, onda detaljnije. Jednostavno me jako zanimalo.

SOBCHAK: Prerano je govoriti o tome. Mislim da ćete u rujnu sve vidjeti sami. Ovo je za mene potpuno nova emisija, novi žanr. Žanr intervjua. Mislim da će biti dovoljno zanimljiv projekt. Vjerujem da je najvažnije u životu raditi neke sasvim druge stvari. Inače, svi moji projekti su vrlo različiti. U tom smislu sam jako ponosan na svoj rad, jer je vrlo raznolik. Postoji masovni proizvod kao što je Dom-2.

GORDON: U čemu je raznolikost? Objasniti.

SOBCHAK: Raznolikost je proizvod za različitu, apsolutno nepovezanu publiku.

GORDON: Primjer.

SOBCHAK: Primjer: projekt “Dom-2”, programi o “Silver Rain”, časopis.

GORDON: Ista tema.

SOBČAK: Mislite li da ja radim isto? U časopisu GQ s Ramzanom Kadirovim ili Baturinom, jesu li moje radijske emisije i Dom-2 ista stvar, Katya? Stvarno tako misliš?

GORDON: Stvarno tako mislim. Nažalost, u žanru Dom-2 možete predstaviti bilo kojeg heroja i često uspijevate.

SOBČAK: Čini mi se da onda, u principu, vi i ja nemamo o čemu razgovarati ako mislite da je to jedno te isto. Ako je časopis "GQ", program na radio stanici "Silver Rain" i "Dom-2" identični su koncepti.

SOBCHAK: Ne. Ja sam samo došao jer sam pratio neke stvari koje ste radili ovdje u eteru nakon što sam ja pozvan i htio sam vam odgovoriti za one ljude koje ste iz nekog razloga ovdje, po meni, potpuno nezasluženo ili vrijeđani ili snobovski tretirani u javnost.

GORDON: Dakle, sada ste branitelj? Pravdate li svoje ponašanje time da ste branitelj? Optužio si me maloprije.

SOBCHAK: Moje ponašanje već duže vrijeme ne treba nikakvu obranu ili opravdanje, a sigurno se nisam došao opravdati i nisam otišao nigdje da se pravdam već dugo.

GORDON: Jednostavno se pomiriš s tim i za ovo ti nije dovoljno staviti naočale, stvarno moraš vidjeti svjetlo.

SOBČAK: Zašto je tako ljuta? Što ona ima? Zar vaša voditeljica Katya Gordon nije dugo vidjela tipa? Katechka, opusti se. Neka vrsta terapeuta za masažu.

GORDON: Još nisi postao producent? Jako ste slični jednoj gospođi koja producira Bilana. Moraš to učiniti. Trebaš biti drzak prema nekome u javnosti i to je to.

SOBČAK: Katja, pa, ne kažem ti da izgledaš kao Sergej Zverev, zar ne? Mada, ima nešto i u crtama lica...

GORDON: Ksenija Sobčak je u eteru i mogu reći ovo. U prvih pola sata sam izgubio jer sam se počeo ponašati isto kao ti. Apsolutno.

SOBCHAK: Samo što sam već bio u vašoj emisiji. Ne na vašem, nego na Radio Mayaku. Što je Seryozha Arkhipov uspio učiniti dovoljno vremena kratkoročno s ovim radiom je nevjerojatno. Imali smo vrlo zanimljivu emisiju s Tuttom Larsenom. Jako divna emisija i divna djevojka. Jako mi se svidio način na koji je postavljala pitanja i kako smo komunicirali. Nije bilo napetosti, Katja, i mogu ti reći zašto.

GORDON: Prije svega, nisam zainteresiran. Želim da prestanemo s ovim bezobrazlukom zbog slušatelja. stajem. I ja vladam ovom emisijom.

Ekaterina Viktorovna Gordon (naglasak na drugo "o") - odvjetnica, novinarka, redateljica i spisateljica, voditeljica grupe Blondrock, društveno-politička aktivistica i heroina trač rubrike. U listopadu 2017. objavila je namjeru da se kandidira za predsjednicu. Bivša žena novinar Alexander Gordon.

Djetinjstvo i obrazovanje

Ekaterina Prokofjeva rođena je 19. listopada 1980. u Moskvi. Majka joj je predavala matematiku na Moskovskom državnom sveučilištu, otac, profesor, predavao je njemačkim studentima. Njezini su se roditelji razveli kad je Katya bila školarka. Mama se udala drugi put, a djevojka je uzela očuhovo prezime - Podlipchuk.

Nije mi se svidjelo ovo prezime. Cijelo djetinjstvo su me zadirkivali kao “podmuklu Čukču”, “podmuklu”. Bio sam pod velikim stresom.

Katja je odrastala kao svojeglavo i slobodoljubivo dijete. Čim je savladala čitanje i pisanje, odmah je počela pisati prozu i poeziju. I ovo je kreativnost lutkarske predstave, u režiji Katye, ostao je u sjećanju učenika humanitarne gimnazije 1507. Osim toga, Ekaterina je učila svirati klavir u Dječjoj glazbenoj školi.


U svojoj posljednjoj godini, djevojka je paralelno sa srednjom školom studirala na ekonomskoj školi za srednjoškolce na Moskovskom državnom sveučilištu. Kao najbolja studentica tečaja dobila je stipendiju na Ekonomskom fakultetu Moskovskog državnog sveučilišta, ali je upisala fakultet socijalna psihologija Moskovsko državno pedagoško sveučilište nazvano po Lenjinu, koje je diplomirala 2002. s odličnim uspjehom. Tema diplomskog rada bila je “Televizijska norma kao čimbenik nekritičkog odnosa prema televizijskim informacijama” koji je napisala pod vodstvom profesora Nikolaja Verakse.

Susret s Alexanderom Gordonom

Godine 2000., ponovno u studentskih godina, Ekaterina je upoznala voditelja Alexandera Gordona. U školi, pa čak iu prvoj godini, bila je potpuno uronjena u učenje, ljubavne veze nisu pobudile njezin interes.


Zabrinuti roditelji odlučili su svoju kćer spojiti sa sinom svojih prijatelja. Bez puno entuzijazma, Katya je pristala na spoj, došla u restoran i za susjednim stolom ugledala Alexandera Gordona, voditelja programa "New York, New York" - jedino što je mogla gledati na TV-u, a da ne ugrozi svoju inteligenciju.

Djevojka se ohrabrila, prišla Aleksandru i predala mu zbirku svojih pjesama, prisjećajući se da je njegov otac, Harry Gordon, bio pjesnik. “Molim te, reci tati!” rekla je i vratila se prijateljici koja ju je već počela otvoreno gnjaviti. Ubrzo je Gordon prišao njihovom stolu i zamolio Katju "na pet minuta". Ispostavilo se da je budući par za večerom pročitao zbirku i otkrio da je "zelena, neprofesionalna, ali vrlo suptilna" i glavni lik njezina ga je priča “Imunitet” podsjetila na njega samog.


Tada je Alexander pozvao Catherine na snimanje filma "Pastir njegovih krava". Mjesec dana nakon povratka sa snimanja, Gordon je zamolio djevojku da postane njegova žena. Katya je rado uzela muževo prezime, koje joj je ostalo i nakon razvoda šest godina kasnije - kao brend "Katya Gordon". Vjenčanje je izazvalo veliku buku u medijskoj sferi zbog 17-godišnje razlike u godinama između mladenke i mladoženje.

Scenarist i redatelj

Nakon što je diplomirala na Moskovskom državnom pedagoškom sveučilištu, djevojka je upisala više tečajeve za scenariste i redatelje. Umjetnost je učila u radionici Petra Todorovskog. Katya je bila jedna od najpametnijih studenata tečaja - i to nije bilo samo njezino mišljenje.

Kao diplomski rad Ekaterina je predstavila kratki film “More se jednom brine”. U središtu radnje je priča o mladoj, ali vrlo ciničnoj novinarki (Daria Moroz). Odlučuje snimiti reportažu za Dan mornarice i odlazi u svoje rodno selo, gdje intervjuira vlastitog djeda veterana i druge sumještane koji su prošli rat.

“More se jednom uzburka...” Diplomski film Katye Gordon

Film nije smio biti prikazan na festivalima VKSiR, iako su mnogi stručnjaci prepoznali rad kao talentiran; u nekim kadrovima netko je čak pronašao sličnosti s radom Andreja Tarkovskog, Nikita Mihalkov također je pohvalio rad. Nažalost, umjetničko vijeće argumentiralo je neprihvatanje "moralnim i etičkim razlozima" i pronašlo "podrugljive prizvuke" u radu. Rad nije prihvaćen i diploma nije izdana. Međutim, 2005. godine film je dobio Grand Prix na međunarodnom filmskom festivalu “New Cinema.21st Century”.

Pisanje aktivnosti

Čak iu mladosti, Katya je pobijedila literarni natječaj, čija je glavna nagrada bila izdavanje zbirke njezinih pjesama “Uvjeti” u nakladi od 500 primjeraka. Upravo je ovu knjigu djevojka predstavila Alexanderu Gordonu na njihovom prvom susretu.


U isto vrijeme, Ekaterina je radila na knjizi "Gotovo". Roman, objavljen 2006. godine, govorio je o trošenju tih mladih stanovnika glavnog grada slobodno vrijeme jednostavno: piće na kružnom toku, crtići, auto utrke.


Iz njezina su pera izašle i priče “Umijeće rastanka”, “U posjetu prijatelju zelenom” i “Homo liberalis”. "Život za glupane", predstava "Je li predsjednikova žena sretna?" i utopijski roman “Ubiti internet!!!” 2008. godine pokrenula je istoimeni projekt (killinternet) s ciljem okupljanja svih ovisnika o internetu.

Novinarstvo

Dosje Katye Gordon je impresivan. U 2000-ima je radila kao dopisnica za emisiju "Tmurno jutro" na TV kanalu M1, a bila je i voditeljica emisije "Vremečko" na TVC-u. Ona je autorica dokumentarni film pod nazivom “Profesija: psihoanalitičar”.


Catherinin glas često se čuo na radio postajama. Na radiju "Silver Rain" Katya je vodila rubriku "Dijagnoza". Pozvani su u studio poznati ljudi, kuhala im je voditeljica psihološki testovi i na temelju njih postavio "dijagnozu". Na radiju "Culture" Gordon je vodila vlastiti program "Master Class", a na "Echo of Moscow" djevojka je postala suvoditeljica ženskog programa "Good Hunt". Godine 2009. postaje producentica i voditeljica jutarnje radijske emisije “Odvažno jutro” na Megapolis fm-u.


Na Radio Mayaku, novinar je postao autor programa i voditelj “ Nedavna povijest”, “Razgovor o poslu”, “FM - terapija” i “VIP - ispitivanje”, zatim je djevojka pomogla u razvoju medijskog pribora i osmislila slogane “Razmišljati nije dosadno!”, “O važnom pod jednakim uvjetima! ” i “Radio kao sredstvo komunikacije”.


Osim toga, Katya je bila kreativna producentica i voditeljica kanala O2-TV. Bila je zadužena za brend, razvoj reklamnih kampanja, međuemitiranje i druge projekte. Smislila je slogane: “Mi samo pravimo televiziju!” i “Pobjeda čovjeka nad televizijom!” i vodio društveno politički program"Razgovor bez pravila."


Na prvom kanalu djevojka se pojavila kao sudionica projekta "City Slickers". Na TV kanalu Zvezda povjereno joj je vođenje projekta "Druga strana legende", kao i da je postala glavni glas večernjih emisija "Gordosha" i "Protuotrov" u Ruskoj službi vijesti.

Zajedno s Ilyom Peresedovim, Katya je radila politički projekt “Anatomy of Democracy” za Russia.ru. Predstavljao je polemiku dviju strana, na primjer, oporbene novinarke Julije Latinine sa “sivom eminencijom Kremlja” Sergejem Kurginjanom.

Svađa s Ksenijom Sobčak

Katya Gordon stekla je skandaloznu slavu u srpnju 2008. nakon što se posvađala s Ksenijom Sobchak uživo na radiju Mayak. Program “Kult ličnosti” s Gordonom i Dmitrijem Glukhovskim nikada nije imao toliko slušatelja.

Razlog za razvoj sukoba bila je fraza koju je Katya nemarno ispustila: "Svatko od nas ima malo Ksenije Sobchak", na što je odgovorila: "Ne laskajte sebi. Neki ga uopće nemaju.” Nakon toga, djevojke su krenule u žestoku razmjenu "učtivosti".

Sukob između Gordona i Sobchak na Ehu Moskve

Catherine je Kseniju nazvala "medijskom neurotičarkom", na što se požalila da "Katya jedno vrijeme nije smjela na filmsko platno, a sada sjedi na radiju i tužna je što je nitko ne vidi, tako lijepu". Na kraju je Gordon pokušao izbaciti drskog gosta iz studija, ali posljednja riječ za Sobčaka je i dalje ostalo: "Samo da imaš dobrog čovjeka, Katečka, i sve bi s tobom bilo u redu."


Nakon skandala Gordon je dobio otkaz. Mnogo godina kasnije, pitali su je o budućoj vezi sa Sobchakom. “Pomirili smo se i Ksenia me intervjuirala, usput, najbolji intervju koji sam ikada imala”, odgovorila je.

glazba, muzika

Godine 2009. Katya Gordon stvorila je pop-rock grupu BlondRock. Godinu dana kasnije tim se prijavio za sudjelovanje na popularnom međunarodnom natjecanju za pjesmu Eurovizija. Katya i njezini suborci otpjevali su reggae pjesmu pod nazivom “War is bad” i plasirali se u polufinale nacionalnog izbora.


U jesen 2010. grupa je objavila svoj debi album "Ljubav i sloboda". Glazbu i tekstove za pjesme napisala je sama Katya. Album uključuje 15 kompozicija. Producent zvuka bio je Andrey Samsonov, koji je poznat po suradnji s Aquariumom, Zemfirom, Marcom Almondom, Vyacheslavom Butusovim i Nickom Caveom.

Katya je izvela jednu od pjesama grupe ("Mathematics") na skupu u obranu Khimki Forest 2011.

Blondrock – Matematika

Godine 2012. objavljen je drugi album "Tired of Being Afraid!", koji su kritičari usporedili s ranim radom Zemfire.

Osim pjesama za vlastitu izvedbu, Gordon piše tekstove za druge autore: Ani Lorak (“Take Back Paradise”), Dmitry Koldun (“With the Heart”), Angelica Agurbash (“Empty Heart”), Grigory Leps (“Leave” na engleskom jeziku” koja je dobila “Zlatni gramofon 2016. godine).

Godine 2016. Gordon je okušala sreću u vokalnom showu “The Voice”. Na slijepim audicijama izvela je pjesmu "Take Back Paradise", koja se svidjela Dimi Bilanu. Katya se pridružila njegovom timu, ali je eliminirana nakon borbe s Valerijom Gekhner, u kojoj je izvela pjesmu "I wish I could get sick" prema pjesmama Ane Akhmatove.

Društvena aktivnost

Godine 2006. Gordon je organizirao pokret "Neželjena pasmina" pod sloganom "Ljubav nema pasminu", potičući ljude da ne udomljavaju čistokrvne kućne ljubimce, već da uzimaju mačke i pse lutalice iz skloništa. Ideja za projekt je pala na pamet Ekaterini kada joj je u dači dano umiruće štene mješanca. Žena je izašla i nazvala ga Cyphon.


Novinar je 2011. primijećen na skupu za slobodu okupljanja na Trgu Triumfalnaya.

Spot za pjesmu “Matematika” u kojem su prikazani dijelovi razilaženja prosvjednika postao je prilično popularan na internetu. U tisku je pjesma dobila nazive "himna nezadovoljnika" i "glas pobjednika". Kasnije je Catherine više puta sudjelovala u liberalnim prosvjedima.

Osobni život Katye Gordon

Obiteljski život Katye i Alexandera Gordona trajao je 6 godina. Nakon razvoda od supruga je ostalo samo poznato prezime.

Nakon razvoda, Katya je bila zaslužna za aferu s 22-godišnjim glumcem TV serije "Kadetstvo"

Voditeljica je na svom blogu odgovorila: "Gdje bi se ti, užasno stvorenje, družio da nije bilo tvog tate po imenu Sobčak i njegovih odanih prijatelja?"

GLUKHOVSKI: Ksenija Sobčak je kultna ličnost za sve koji imaju od 13 do 30 godina, čini mi se.

SOBCHAK: Zašto ste odmah sve toliko ograničili? Dobro veče, dragi slušatelji radija Mayak. Zašto do 30.

GLUKHOVSKY: Koja je vaša ciljna publika?

SOBCHAK: Imam mnogo različitih ciljnih skupina. To je dijelom i moj fenomen: vrlo različiti ljudi i različiti programi.

GLUKHOVSKI: Fenomen? Već dobro. “Fenomen me!”

GORDON: Oh, najpoželjniji?

SOBCHAK: Željena publika? Ovisi za što. Za sebe osobno ili za poslovne projekte.

GORDON: Pa, zbog reakcije svega što radiš?

SOBCHAK: Pa, vjerojatno 30+. Pa ste nekako odmah odrezali 30 godina...

GLUKHOVSKY: Pa, 30+ je malo drugačija publika, čini mi se. Ovo nije publika navijača, recimo, nego ljudi koji bi htjeli nešto više.

SOBCHAK: U svakom slučaju, to je publika koja me zanima. Radim s njom u časopisu i na radiju. Kreativno, s njima se osjećam bliže, bolje i ugodnije.

GLUKHOVSKI: Osjećate li se kao idol?

SOBCHAK: Bojim se riječi poput idol, idol. Ja sam protiv idolopoklonstva. Štoviše, kad ljudi, posebno tinejdžeri, kažu: "Ksenia Sobchak, ti ​​si moj idol!", nekako odmah postaje zastrašujuće.

GLUKHOVSKI: Teško mogu zamisliti da bi osoba koja ima više od trideset godina rekla: "Ksenija Sobčak, ti ​​si moj idol."

SOBCHAK: Ako osoba do 30. godine ima barem malo inteligencije, čini mi se da neće ni za koga reći da ima idola. S 30 godina nije primjereno imati idole.

GLUKHOVSKI: "Imaš dobru figuru, Ksenija Sobčak", može li on reći, na primjer?

SOBČAK: Pa, na primjer, da. I bit će potpuno u pravu.

GORDON: Ksenija, mi, kao demonstrativno neprofesionalni voditelji, iskorištavamo svoj službeni položaj kako bismo riješili svoje komplekse. Za mene ste zaista medijska misterija. Svatko od nas ima u sebi malo Ksyushe Sobchak.

SOBCHAK: Ne laskaj sebi. Neki ga uopće nemaju.

GORDON: U redu. Vi ste koordinator suvremenog svijeta prema kojem u svakom slučaju morate razviti svoj stav kako biste se jednostavno snalazili u prostoru. S vremena na vrijeme se razbolim. Nekako sam te vrlo konkretno zakačio kao medijsku sliku, jer mi s etičke strane i sa strane obrazovanja neke stvari, najblaže rečeno, nisu bile bliske.

SOBČAK: Znate li u čemu je tragedija? Da si me pritiskao, a ja to nisam ni primijetila. A, da sam te vezao, vjeruj mi, svi bi primijetili.

GORDON: Zato što ti nisi moja ciljna publika. Imamo različite poslovne projekte, u različitim nišama. Ovo je u redu. Ne govorim o tome...

SOBCHAK: Slažem se, barem je taj moj zasad uspješniji kao poslovni projekt.

GLUKHOVSKI: Pa, bili ste na tržištu ranije.

SOBČAK: I onda. Pozicioniranje, pozicioniranje i još pozicioniranje je, naravno, dobra priča.

GORDON: Još jednom. Nisam ovdje da se svađam ili da nekoga uspoređujem s bilo kime. Istina, samo radim stvari odvojeno i drugačije. iskreno.

SOBCHAK: Što još radiš? Baš mi se sviđa ovakva pseudointelektualnost razgovora. “Radim nešto drugo. Ja sam iz druge podskupine.”

GORDON: Ksenija, zašto sve doživljavaš tako agresivno? Nisam ni dovršio pitanje. Štoviše, rekao sam ovdje nakon dodjele Muz-TV da je Ksenia Sobchak jedini preostali lik na pozadini "klupka nakaza", koji je potpuno izbezumljenom Bilanovom producentu uzeo i dao normalnu karakterizaciju.

SOBCHAK: Čini mi se da je i ovo neka vrsta snobizma odmah sve upisati u nekakav "bal nakaza". Ljudi su svi različiti.

GORDON: Zašto sad grizeš? Ja ti dam kompliment, a ti: “A moj je uspješniji! I, općenito, jesam!”

SOBCHAK: Mogu reći.

GORDON: Čini mi se da si jednostavno sjeban. Zato i ima ovakvog trnja.

SOBCHAK: Pročitao sam neki vaš članak u nekom časopisu. Razvrstali ste ljude u neke podskupine...

SOBCHAK: Baš kao, znate, moderni Hitler. Išli smo u podskupine. Ova kategorija, ona kategorija, intelektualci, ljudi čija je medijska slika već van ljestvica i tako dalje.

GORDON: Po obrazovanju sam psiholog. Psihologija i sociologija se upravo bave ovom kategorizacijom. Štoviše, naš je intelekt ustrojen na takav način da ga, kako bismo se snalazili u prostoru, moramo nekako klasificirati.

SOBCHAK: Ne mislite li da je malo paušalno stavljati sve u neke kategorije? Sebe, naravno, umjetničkoj ili intelektualnoj eliti.

GORDON: Ne, zašto? Naprotiv, imam grupu "C" - nedostatak zvijezda.

SOBČAK: Da budem iskren, Katja, nemoj se uvrijediti, mi smo svi ovdje prijatelji, ovo je tvoje glavni kompleks. Ozbiljno govoreći, glavni kompleks je to što nisi zvijezda. Čini mi se da te to izjeda više nego išta drugo.

GORDON: Muči me nekoliko drugih problema i pozivam vas...

SOBCHAK: Pozicionirate se da vas muče drugi problemi, ali to je upravo ono što vas muči, Katya. Čini se da ste opsjednuti nekim socijalnim amandmanima na Zakon o radu. Zapravo, uopće vas ne grize, ali vas grize ovo.

GORDON: Drago mi je što postajem glavni lik serije. Laska mi. Ali poanta je da postoje ljudi koji rade specifične stvari. Ja pogotovo, ako je zanimljivo i udostojiš se obratiti pozornost na one koji su te intervjuirali bez ikakve prikrivene namjere ili želje da te živciraju, ja sam opsjednut psima. Postavljeni su specifični psi - dobro. Skupljali su novac za konkretno dijete – dobro.

SOBCHAK: Dakle, sada ćete i vi biti preplavljeni tim dobrotvornim patosom? I vi ste već došli do ove točke.

GORDON: Bio sam oduševljen kad si se pojavio.

SOBCHAK: Ja zapravo nemam ništa s ovim.

GORDON: Tako da ćeš i ti biti preopterećen. Što više ljudi kojima je stalo do nekoga i nečega osim do vlastite guzice, to će biti bolje. Ne radi se o tome. Ksenija, mrzim ženske svađe. Ne mogu ih podnijeti.

SOBČAK: Zašto mislite da je ovo ženska svađa među nama?

GORDON: Mislim da je to ona. Vodimo žensku svađu, da.

SOBČAK: Samo da ti to središ. Sjedim tiho, pijem malo vode.

GLUKHOVSKI: Ja sam ovdje sudac. Ne ulazim u ženske svađe.

GORDON: Ksjuša, što želiš od života? Reci mi molim te. I zašto pucaš prije nego što se postavi pitanje?

SOBCHAK: Ja uopće ne puknem. Ne sviđa mi se baš format razgovora, Katya, koji započinješ riječima: "Pa, ja radim nešto malo drugačije, imam potpuno drugačiju aktivnost."

GORDON: Sjećam se. Pamćenje mi nije kao u ribe, nego malo duže. Oslanjajući se na naše kolektivno pamćenje, podsjetit ću da sam započeo pitanje i odjednom čuo: “Pa moj projekt je uspješniji.” Čini mi se da imaš nekakav divlji kompleks?

SOBCHAK: Ne. Tek ste počeli govoriti o kompleksima, a ja sam to odmah htio istaknuti kako bismo s nekih uvoda prešli na akciju.

GORDON: Ksenija, kapa dolje. Doista, moramo biti pažljiviji i nježniji prema vama, kao i prema većini medijskih neurotičara. Zato što stalno griješe.

SOBCHAK: Ne. Za razliku od tebe, ja nemam ništa s neurotičarima. Na primjer, ja ne mašem rukama kao ti sada. mirno sjedim. Odmarajući se. Opušten. A tvoje ruke već kreću na sve strane. Nervozna si. Vrtiš se u stolici. Katya, smiri se.

GORDON: Ja jednostavno, zbog svog odgoja, razlikujem nekakva medijska prepucavanja od osobnog ulaženja. I sad, kad dva medijska lika počnu pričati što se događa iza kulisa: “Pa vi to čitate s papira! A ti, Ksenia, kucaj nogom” - ovo je loš oblik.

SOBČAK: Reci mi. Kakvim se medijskim likom smatrate?

GORDON: Ne radi se o meni. Ja sam ovdje osoblje za održavanje emitiranja i to, iskreno, ne skrivam ni od koga.

GLUKHOVSKY: Ksyusha, kakvom medijskom likom sebe smatraš?

SOBCHAK: Ne volim baš riječ medijski karakter. Nije mi to blizu, da budem iskren.

GLUKHOVSKI: U redu. Medijska slika. Postoji pravi ti i postoji ti o kojem pišu.

SOBCHAK: Zapravo, nije važno kakva je osoba. Onoliko stvarno koliko se prikazuje u medijima. Nije toliko važno. Čini mi se da je puno važnija nekakva iskrenost prema sebi i iskrenost. Odsustvo te kvalitete i patetike, po meni nepotrebne, uvijek me iritira kod svih ljudi, bez obzira kojim se zanimanjem bavili, kojim poslom u životu bavili.

GLUKHOVSKI: Odnosno, ne smatrate se pretencioznom osobom iz naroda?

SOBCHAK: Ne. Opet brkamo pojmove. Jadna osoba i osoba iz naroda su dvije potpuno različite stvari.

GLUKHOVSKI: U redu. Momak u košulji? Da? Pokušavate li biti svoji?

SOBCHAK: To su potpuno različite stvari. Čovjek bez patetike i čovjek iz naroda su dvije velike razlike, kako se kaže u jednom drugom gradu. Ja, naravno, nisam čovjek iz naroda. Ne mogu reći da sam samo djevojka iz susjedstva. Iskreno govoreći, kao veliki mizantrop, nikada nisam tome težio. Ali patos se očituje u nečem drugom. Patos - stalno govoriti: "Glavna stvar je pomoći psima i kućnim ljubimcima! Pomozimo unesrećenima!"

GORDON: Pa to je zapravo ono glavno!

SOBCHAK: Nema potrebe govoriti o tome. Pomažem nečemu i nekome, ali, za razliku od mnogih drugih ljudi, o tome uopće ne pričam.

GORDON: Pa uzalud. Jer zapravo ljudi koji su nešto napravili osjećaju društvenu odgovornost. Oni razumiju da to moraju nekako iskoristiti, zar ne?

SOBCHAK: Ljudi jednostavno vole, Katya, kako podižete obrve i govorite o vrlo važnim društvenim stvarima. Pozicionirajte se kao pseudointelektualna elita. Nažalost, operativna riječ ovdje je "pseudo". Prijatelji, budimo samo malo jednostavniji, ne u smislu da budemo bliži narodu, nego jednostavno jednostavniji.

GORDON: Nemojmo karakterizirati one koje ne poznaješ. Ovaj put. Mislim da ne izgledaš dobro u ovoj nasumičnoj nepristojnosti u eteru - to je dva. I treće, ljude treba podsjetiti što je dobro, a što loše.

SOBCHAK: Da, ovo uopće nije nepristojnost. To je jednostavno istina. Uvijek je neugodno slušati istinu. A tko ti je dao za pravo da razlikuješ što je dobro a što loše?

GORDON: Tko ti je dao pravo da budeš bezobrazan? Dajmo jedni drugima svoje pravo.

SOBCHAK: Ne razlikujem baš. To je naša razlika.

GORDON: Naša razlika je upravo u tome što vi ne smatrate potrebnim učiniti nešto koristeći svoju slavu.

SOBCHAK: Ne smatram mogućim preuzeti odgovornost za govorenje što je dobro, a što loše.

GORDON: Govoriš što je dobro, a što loše, postaješ osobnim: Balerina je loša, ti si loš. Ksenija, ti lažeš više od drugih.”

SOBCHAK: Koju balerinu uopće imate na umu?

GLUKHOVSKI: Sada ću vas staviti na pauzu, djevojke.

GORDON: Nastavljamo program “Kult ličnosti”. Ksenia Sobchak - lijepa, s perlama, u našem eteru.

SOBČAK: Jesu li se i tebi svidjele moje perle? Dobro, Katya, ako se budeš dobro ponašala, dat ću ti ih. Nemoj se ljutiti. Nemojte žvakati žvakaću gumu tijekom emitiranja. Ovo nije profesionalno. Ispljuni. Samo naprijed, postavljajte svoja pitanja.

GLUKHOVSKI: Inače, koliko imate godina?

SOBCHAK: 26 godina.

SOBČAK: Pa, zašto? Čini mi se da je moja karijera tek na početku, jer ima puno zanimljivih projekata i, što je najvažnije, vrlo različitih. Sada će moj novi projekt započeti na jednom velikom kanalu - u rujnu.

GORDON: Na TNT-u?

SOBCHAK: Ne, ne na TNT-u, nego na STS-u. Bit će tu i jedan zabavni format, možda neki novi parodijski projekt. Dakle, uvijek nešto radim, idem negdje dalje.

GORDON: Ksenija, zar se stvarno ne osjećaš odgovornom za te ljude koji te gledaju? Pa, postoje neka pravila. Na primjer: nije dopušteno biti nepristojan, nije dopušteno nazivati ​​pogrdnim imenima, ako ne poznajete osobu, nemojte osuđivati.

SOBČAK: I ja, za razliku od mnogih, neću sada upirati prstom u njih.

GORDON: Ne. Govoriš za sebe. Zašto uvijek spominjete strance koje vidite prvi put? Iz nekog razloga ste došli nogama, ali ste se odgurnuli. Došli ste na moju emisiju.

SOBČAK: Katja, lopovu šešir gori. Ne govorim sad o tebi. Ja općenito.

GORDON: Kakve to veze ima s lopovima i šeširima i narodnim i manje popularnim poslovicama... Što si bezobrazna, Ksenija?

SOBCHAK: Pa, nisam sada grub prema vama.

GORDON: Nitko te nije postavio na tvoje mjesto ili što?

SOBCHAK: Oh, možda ćeš to sada učiniti?

GORDON: Ne. Općenito, ne radim to u životu. Ima još puno korisnih stvari za raditi.

SOBCHAK: Ne. Mislim da je preteško za tebe, oprosti, bit će malo.

GORDON: Ti si, znaš, takav nacionalni prosjak. I ovdje si to dokazao. Pitanje: zašto to radite?

SOBCHAK: Mislite li da sam na neki način bio grub prema vama?

GORDON: Definitivno. Vi dolazite. Došao stranac, domovino, bezobrazna je...!

SOBČAK: Ne, doveo sam te do čiste vode. Budimo konkretni, Katya. Što je točno bilo grubo u mojim riječima?

GORDON: Ksenija, neću to ni komentirati. Postoje neke norme s književnošću i obrazovanjem. A, postoje ljudi kojima nisu dostupni.

SOBCHAK: Ne. Vjerujte, sve je u redu i s književnošću i s obrazovanjem.

GORDON: Zato vičete psovke na nekom TV kanalu?

SOBČAK: Pogledaj kako se ne suzdržavaš. Upadaš u sve zamke koje ti postavim.

GORDON: Vaše su zamke dugo bile za mrtve životinje. Trebao si ih skupiti. Ne znam kakva si ti osoba. Imam puno prijatelja koji kažu da si najljubazniji, najpametniji i sve ostalo. Tanyukha Gevorkyan mi je maloprije rekla, sigurno. No, ipak postoji nekakva medijska slika o vama koju nekako morate promišljati: “Po meni si dopuštaš ono što si ne bi smio dopustiti. Barem zato što će djevojka u gradu N, koja te iskreno voli, zbog ovakvog ponašanja dobiti batine i izbiti joj čeljust. I ona će učiniti isto što i ti, jednostavno zato što je vidjela da Ksenija vrišti, Ksenija, ne želim to ni opisivati, jer ljudi to vide. Ovo nije moje osobno mišljenje.

SOBCHAK: Da budem iskren, ne razumijem o čemu govorite, jer ako Sasha Cowan vrišti u filmu "Borat".

GORDON: To je žanr.

SOBČAK: Ne, oprosti, Katja, samo pažljivije gledaj moje programe. “Čokoladna plavuša” također je žanr. Ovo je žanr glamurozne parodije.

GORDON: Razumijem. Ali, igrao si previše. Ovu parodiju proizvodite posvuda.

SOBCHAK: Zašto misliš da sam se previše zanio?

GORDON: Došli ste na glavnu radio stanicu u zemlji.

SOBČAK: Pa što? Psujem li sada?

GORDON: Ne. Ali ti se ponašaš potpuno isto. Ponašaš se kao čokoladna plavuša.

SOBCHAK: Ne. Samo te malo stavljam na tvoje mjesto, jer mi se čini da si malo izgubila ovo mjesto, Katya.

GORDON: Kad jednom počneš brinuti o sebi.

GLUKHOVSKY: Jeste li proučavali Katyu prije nego što ste došli u eter? I onda vidim da postoji nekakva zbirka informacija, članaka i recenzija.

SOBCHAK: Da. Sada ću vam reći što mi se ne sviđa kod Katyina rada.

GORDON: Jeste li ikada čitali moju knjigu?

SOBCHAK: Znate, čitao sam vaše članke i slušao vas na radiju. Meni je to dovoljno. Vi, kako reče jedan moj poznanik: „Nisam još pročitao cijelog Dostojevskog da bih čitao vaše knjige.

SOBČAK: Stoga, Katja, nažalost, još nisam došao do vaših knjiga. Ali pitanje je drugačije. U svemu što činite vidljivo je ono što ja nazivam, i govorim iskreno, budući da imamo takav sabat.

GORDON: Ako stvarno želiš prestati lagati, samo naprijed.

SOBCHAK: Ne, ja, naprotiv, opet neću upirati prstom, neću lagati i neću obmanjivati ​​nikoga, jer ne govorim te pretenciozne riječi o djeci.

GORDON: Oh, ne možeš razumjeti da postoji par ljudi s normalnim koordinatnim sustavom.

SOBCHAK: Nema potrebe govoriti o tome!

GORDON: Moramo razgovarati o ovome s tobom!

SOBCHAK: Tko sada viče i priča u eteru? Tko sada prodaje rajčice na našoj tržnici? OKO!

GORDON: Vičem jer, stvarno, ljudi su odjednom zbunjeni onim što se događa. Da je kralju rečeno da si potpuno gola, Ksenija.

SOBČAK: Znate li kome treba Ksenija Sobčak? Za ovo je potrebna Ksenia Sobchak, pogledajte kako neprofesionalno razgovarate sa svojom gošćom, Katjom. Ti si vođa.

GORDON: Kakve veze ima profesionalnost i neprofesionalnost? Ne treba mi pobjeda u kabalskoj retorici.

SOBCHAK: Ksenia Sobchak otkriva prekrasne osobnosti drugih ljudi. A sada, zahvaljujući mom dolasku, otkrili smo identitet Katye Gordon, koja već sikće i slini. Sve što radite je pseudointelektualizam. To je ono što ti radiš, Katya. E sad, da bi to postalo ne pseudo, nego da bi postalo stvarno, morate biti malo lakši, i jednostavniji, i mekši.

GORDON: Ksenija, potrošila si vrijeme u svom rasporedu, našla si ovo vrijeme, s obzirom da si zaposlena osoba, da dođeš posjetiti osobu, na radio, da je postaviš na mjesto. Je li to normalan cilj u životu?

SOBCHAK: Da. Jer slušam tvoje druge emisije i ne sviđaju mi ​​se.

GORDON: Što onda slušaš? Jeste li jedna od ovih žena koje nas grde u Kremlju? Jeste li jedna od onih ljubomornih djevojaka koje shvaćaju da su slabije? Zato se forsiraš da budeš grub prema voditeljici Kseniji. To samo znači da sam ti neravnopravan protivnik, to je sve.

SOBCHAK: Tko treba nešto naškrabati po tebi? Zar stvarno misliš da ti zavidim? iskreno?

GLUKHOVSKI: Ljudi su prošli. Polina, zdravo.

POLINA: Željela bih Kseniji postaviti pitanje u vezi s njezinim projektom u STS-u. S čime je to povezano i što je to? Ako je moguće, onda detaljnije. Jednostavno me jako zanimalo.

SOBCHAK: Prerano je govoriti o tome. Mislim da ćete u rujnu sve vidjeti sami. Ovo je za mene potpuno nova emisija, novi žanr. Žanr intervjua. Mislim da će to biti vrlo zanimljiv projekt. Vjerujem da je najvažnije u životu raditi neke sasvim druge stvari. Inače, svi moji projekti su vrlo različiti. U tom smislu sam jako ponosan na svoj rad, jer je vrlo raznolik. Postoji masovni proizvod kao što je Dom-2.

GORDON: U čemu je raznolikost? Objasniti.

SOBCHAK: Raznolikost je proizvod za različitu, apsolutno nepovezanu publiku.

GORDON: Primjer.

SOBCHAK: Primjer: projekt “Dom-2”, programi o “Silver Rain”, časopis.

GORDON: Ista tema.

SOBČAK: Mislite li da ja radim isto? U časopisu GQ s Ramzanom Kadirovim ili Baturinom, jesu li moje radijske emisije i Dom-2 ista stvar, Katya? Stvarno tako misliš?

GORDON: Stvarno tako mislim. Nažalost, u žanru Dom-2 možete predstaviti bilo kojeg heroja i često uspijevate.

SOBČAK: Čini mi se da onda, u principu, vi i ja nemamo o čemu razgovarati ako mislite da je to jedno te isto. Ako je časopis "GQ", program na radio stanici "Silver Rain" i "Dom-2" identični su koncepti.

GORDON: Svugdje nastupaš u istoj ulozi. Ovdje ste opet nastupili Ksyusha Sobchak.

SOBCHAK: Ne. Ja sam samo došao jer sam pratio neke stvari koje ste radili ovdje u eteru nakon što sam ja pozvan i htio sam vam odgovoriti za one ljude koje ste iz nekog razloga ovdje, po meni, potpuno nezasluženo ili vrijeđani ili snobovski tretirani u javnost.

GORDON: Dakle, sada ste branitelj? Pravdate li svoje ponašanje time da ste branitelj? Optužio si me maloprije.

SOBCHAK: Moje ponašanje već duže vrijeme ne treba nikakvu obranu ili opravdanje, a sigurno se nisam došao opravdati i nisam otišao nigdje da se pravdam već dugo.

GORDON: Jednostavno se pomiriš s tim i za ovo ti nije dovoljno staviti naočale, stvarno moraš vidjeti svjetlo.

SOBČAK: Zašto je tako ljuta? Što ona ima? Zar vaša voditeljica Katya Gordon nije dugo vidjela tipa? Katechka, opusti se. Neka vrsta terapeuta za masažu.

GORDON: Još nisi postao producent? Jako ste slični jednoj gospođi koja producira Bilana. Moraš to učiniti. Trebaš biti drzak prema nekome u javnosti i to je to.

SOBČAK: Katja, pa, ne kažem ti da izgledaš kao Sergej Zverev, zar ne? Mada, ima nešto i u crtama lica...

GORDON: Ksenija Sobčak je u eteru i mogu reći ovo. U prvih pola sata sam izgubio jer sam se počeo ponašati isto kao ti. Apsolutno.

SOBCHAK: Samo što sam već bio u vašoj emisiji. Ne na vašem, nego na Radio Mayaku. Ono što je Seryozha Arkhipov uspio napraviti u relativno kratkom vremenskom razdoblju s ovim radiom je nevjerojatno. Imali smo vrlo zanimljivu emisiju s Tuttom Larsenom. Jako divna emisija i divna djevojka. Jako mi se svidio način na koji je postavljala pitanja i kako smo komunicirali. Nije bilo napetosti, Katja, i mogu ti reći zašto.

GORDON: Prije svega, nisam zainteresiran. Želim da prestanemo s ovim bezobrazlukom zbog slušatelja. stajem. I ja vladam ovom emisijom.

SOBČAK: Onda nemamo o čemu razgovarati. Ako nisi zainteresiran, mogu otići. Nisam spreman za prste. Katya, nauči se lijepo ponašati.

GORDON: Makni se s programa, Ksenija. Odlazi. Skini se s zraka.

SOBČAK: Da li da odem ili ne, nećeš mi reći, Katja. Vi ste oni voditelji koji ne znaju postavljati pitanja.

GORDON: Želim da prestaneš s uvredama. Ti si žena koja ne zna čuti pitanje. Ako se ne prestaneš tako ponašati, samo ću ti isključiti mikrofon. Prestanite biti bezobrazni!

SOBCHAK: Vi jednostavno ne znate postavljati pitanja. Ti si zla djevojka. Imaš stvarno velike komplekse.

GORDON: Jesi li sve rekao?

SOBČAK: Ne, nisam sve rekao.

GORDON: Reci sve i završi temu.

SOBCHAK: Dakle, eto. Draga Katya Gordon. Da nisi imao te podzvjezdane komplekse

GORDON: Ksenija, prestani biti bezobrazna!

SOBCHAK: Prije svega, ne biste zadržali prezime Gordon...

GORDON: Nakon šest i pol godina braka, njegovo prezime najbolji prijatelj Mogu si priuštiti da to ostavim.

SOBCHAK: Zašto nisi zadržala Portyankina ili kako si se ranije prezivala, Kat? Završit ću ono što govorim. Dakle, Tutta Larsen...

GORDON: Prestani srati.

SOBCHAK: Bolje obuzdajte svoje ambicije.

GLUKHOVSKI: Pauza! Prestani biti nepristojan.

GORDON: Recite istinu, poput Ksenije Sobčak, i nastavite, doista, ohrabrivati ​​i podsjećati ljude što je dobro, a što loše.

SOBCHAK: Katya Gordon sjedi i hoda s crvenim mrljama, a svi ljudi koji sjede u studiju samo joj se smiju, jer je ovo apsolutno jadan prizor. Hoćeš li se pogledati? Vi ste apsolutno u crvenim mrljama. Lice mi je mirno.

GORDON: Kad se novinari upuštaju u uvrede i govore: “Kakav nos ima i kakve noge ima”, kažem da su neiskreni. Postaješ osoban. Ksenia, ako ne prestaneš biti nepristojna u eteru, otići ćeš iz njega.

SOBCHAK: Sada ste nastupili kao Renata Litvinova, još jednom otkrivajući svoju bit.

GORDON: Koliko možeš? Ksenija, nemaš što reći zemlji.

SOBCHAK: Kad postanete profesionalni voditelj, doći ću k vama. Razgovarat ću s Tuttom Larsenom ili nekim od ljudi koji ovdje rade.

GORDON: Ako nemate što reći državi, onda možete sve reći meni osobno. Pozdravio sam te prije emisije, moglo bi se reći. Bilo je beskorisno organizirati ovaj radioamaterski show uživo na Mayaku.

SOBCHAK: Slušajte, tko ju je uopće pustio ovdje u eter? Je li ti uvijek tako teško raditi s njom?

GLUKHOVSKI: Ksenija, bolje razgovaraj sa mnom. Ne. Katja je dobra kolegica.

SOBCHAK: Je li to nekako povezano sa sezonalnošću?

GORDON: Ksenia, imaš li neke teme o kojima si spremna razgovarati, osim Katye Gordon?

GLUKHOVSKI: Jednostavno postoje pojedinci s kojima je Katja apriori u sukobu.

SOBCHAK: Samo razmislite koje. Tina Kandelaki, Ksenija Sobčak. Odnosno, Katya jednostavno nije jednom uspjela doći na filmsko platno, a sada je ta ideja da morate sjediti tri sata na radiju i emitirati nešto, a malo ljudi je vidi, lijepa je i pametna.

GORDON: Da, na nekom radiju, doista.

GLUKHOVSKI: Pa kad smo već kod medijskih likova. Bilo je prije tko bolje koristi imenice i pridjeve, Ksyusha, što misliš o Parris Hilton?

SOBCHAK: Ja s njom uopće nisam u vezi.

GLUKHOVSKI: Sada ću objasniti u čemu je stvar. Živjela sam u inozemstvu 10 godina i vratila sam se u Rusiju prije tri godine. Parris Hilton dobro se ponašala prije 6 i 5 godina, kada je ovdje nitko nije poznavao. Evo ja dolazim i tu je Ksyusha Sobchak, koja utjelovljuje koncept Parris Hilton - ona je partijanerka koja postupno postaje partijanerka

SOBCHAK: Ne mislim da utjelovljujem koncept Parris Hilton. Imam svoj koncept i svoju viziju. Da budem iskren, nisam upoznat s njezinim radom.

GLUKHOVSKI: Zapravo, tko je Parris Hilton? Djevojka iz dobre obitelji, blago rečeno, imućne. Koja se prvo druži, a onda, kad je primijete tajkuni i TV moguli, vodi svoju emisiju, putuje i tako dalje.

SOBCHAK: Znate, čini mi se da pitanje nije u tome da se ona druži i onda je netko primijeti ili ne primijeti. Ne znam priču o Parris Hilton.

GLUKHOVSKI: Ona je Hiltonova unuka.

GORDON: Čak si napravio intervju s njom. Ne pripremate se za intervju?

SOBCHAK: Nisam napravio intervju s njom. Opet me brkaš s nekim, Katečka. Nikada je nisam intervjuirao. Nastupao sam zajedno s njom. Netko vam je rekao za riblje pamćenje?

GLUKHOVSKI: Ali, po mom mišljenju, ponovno ste dali glas Hiltonu? Bio je nekakav film.

SOBCHAK: Ovo nije isto što i intervju. Ima jedna stvar. Prvo, ipak su moji projekti poslovno orijentirani, jer ja, za razliku od nje, nisam imao veliku obitelj financijsko stanje. Imao sam sreću da sam dobio dobro obrazovanje i odgoj. Apsolutno nevjerojatni ljudi dolazili su u našu kuću.

GORDON: Predlažem brisanje obrazovanja s ovog popisa.

SOBCHAK: Katya, pa, opet počinješ prodavati svoje rajčice ovdje.

GORDON: Budimo iskreni. Kakav odgoj? O čemu ti pričaš?

SOBČAK: Slušaj. Čak vam i vaši radijski slušatelji pišu da se ponašate neprofesionalno.

GORDON: Pišu ti potpuno isto.

SOBČAK: Slušaj, možeš li smiriti ovu ženu? Čini mi se da ima nekakvu mjesečnicu.

GORDON: "Ta žena!" Ovdje je, vidite, nedostatak obrazovanja.

SOBČAK: Katja, ti se sada ponašaš apsolutno neprofesionalno i tržišno.

GORDON: Obrazovanje Ksenije Sobčak. Pokažite dalje.

SOBCHAK: Drago mi je, momci, što sam došao k vama, jer nakon što odem, morat ćete ostati s Katjom Gordon i, hvala Bogu, sami ćete izvući sve zaključke. Pametni ljudi ne donose se samo zaključci. Gle, ja sad pričam, a ti me stalno prekidaš, kao tržnica. Svaki put kada dobijete svoju riječ.

GORDON: Katja Gordon izaziva negativnu energiju ne samo među umirovljenicima, već i među Ksenijom Sobčak. Ovdje. Ksenia Sobchak u Mayaku.

SOBCHAK: Katya je opet žvakala žvakaću gumu.

GORDON: Ksenija Sobčak u Mayaku.

GLUKHOVSKY: Koga smatrate profesionalno? Tko ste vi profesionalac?

GORDON: Hamlo!

GLUKHOVSKI: showman ili što?

SOBCHAK: Nema se o čemu razgovarati s takvom osobom. Ponovno je izvadila žvaku. Sada unutra Ponovno bit će ugurana. Barem nemojte žvakati prljavu hranu! Tamo ima klica!

GORDON: Ksenija Sobčak u Mayaku!

SOBCHAK: Divno.

GORDON: Još nešto za reći?

SOBČAK: Ljudi, čini mi se da se vas dvoje dobro zabavljate. Osjećaš se odlično. Nažalost, malo ste imali peh s voditeljicom. Dođite kod nas u "Silver Rain" i nećete morati živjeti s takvim habalima.

GORDON: Kroz promet. Obišla je cijelu Moskvu kako bi postavila Katju Gordon na svoje mjesto. Hvala vam.

SOBCHAK: Pa, ova tržišna priča se emitira.

GORDON: Doista, čak je i Ksyusha Sobchak saznala za Gordona. OKO!

SOBČAK: Katja, samo da imaš dobrog čovjeka i sve bi s tobom bilo u redu.

Izvornik ovog materijala (post izbrisan)
© katyagordon, 07/04/2008, Još jedno postignuće Ksyushe Sobchak u kulturi zemlje

Katya Gordon

Izgubio sam okršaj, makar samo zato što sam ušao u njega. Sobčak se pripremila i došla s određenim ciljem, koji nije skrivala. Razbjesnila me, kao što me razbjesni iznenadna agresija beskućnice na kiosku i neočekivana psovka ciganke na kolodvoru jednostavno zato što ti imaš cilj i put, a ona ima novca da traži mjesto ostati preko noći. Sjećam se kako sam s trinaest godina nasrnuo na baku koja je tukla mješanca - jurnuo sam na nju šakama, ne sjećajući se sebe. Sada imam 27 godina - jurišati na nekoga tko se ponaša neuobičajeno, jer kod nas se jednostavno boje staviti ovu “lopovsku” ženu na mjesto (čak je u mojoj emisiji špekulirala na temu svojih veza (kažem) Nazvat ću tvoju šeficu - usput, zvala je) )) - zabranjeno je. Nisam novinar i ako nešto kažem ili napišem, ne radim to u ime profesionalca, nego u svoje ime. Prvi put sam susreo gošću koja je došla da me vrijeđa ne odvajajući medijske ratove od realnosti - i jedino što sam dobio dok sam gubio: Nisam koristio njene sramotne Habal metode: "a ona sada ima crveno lice i izvadila je žvaku iz usta, a ja sam pročitao vijest na komadu papira."

Sada o Sobchakovom profesionalizmu. Postoji neizgovoreni kodeks, postoji nešto što ljudi koji emitiraju nikada ne bi smjeli raditi. Na primjer: čak i ako znate zašto se Ksyusha nikada nije udala i imate cijeli arsenal pitanja za nju stvaran život i izgled. ne bi trebao to reći. Čak i ako gost sjedi u tri sloja šminke i odvratnoj majici i perlicama, čak i ako ima nos kao moje koljeno, to se ne može reći u eteru. To je sramota. Ovo je podlo, ovo je nemoguće. Ksyusha ne smatra potrebnim ograničiti se na norme i pravila - publika njezin kulturni kaos s pluga doživljava kao "cool i otkrovenje". Drugi razumiju da je to nepristojnost, koja nije ograničena talentom i podlošću. Pa da! Nervira me moje prezime - nosim ga osam godina (moja majka se udavala tri puta: a ja sam tri puta u životu mijenjao prezime: Orekhova, Podlipchuk, Prokofieva (pravo obiteljsko prezime) Koliko dugo možete ići? Katya Gordon - zvuči cool :-), pa, da! s Gordonom smo prijatelji - pa da, izlazi mi druga knjiga i već sam određenom krugu ljudi poznata kao Katya Gordon. Ova ustajala šala tjera vas da jednostavno kažete: gdje bi se ti užasno stvorenje družio da nije bilo tvog tate po imenu Sobchak i njegovih odanih prijatelja? Ali ne dopuštate sebi da to radite za milijunsku publiku - promašili ste udarac. Kažu ti: samo što nisi došla na TV, ne možeš proći casting, a ti ne pričaš o tome da si propustila ta dva castinga za koja su te zvali jer ne želiš voditi tugu. sranje - i zato što te, za razliku od Ksyushe, nitko nije tražio na TV-u, pogotovo odozgo. Ali ne dopuštaš si to reći - i krvari ti iz nosa. Pričaju vam o braku i o tome da ste lažljivica, ne kažete da ste olako otišli i da vas je, gospođo, uočio mladoženja u hotelu uoči vjenčanja, kad je Yudashkin već napravio haljina za vas - naravno - s kamenčićima, s još jednom i općenito o vašoj Bjesnoća maternice je poznata mnogima - a vi ste nokautirani.

Prezime, zavist prema Ksyushi i Tini, lažna pomoć za pse i djecu i činjenica da lažete da ste pametni) - to su njezini argumenti.
Veseljak, kriminalac, neodgojena teta koja je navikla prijetiti, neurotik od kojeg stilisti bježe nakon tjedan dana, hak i strašilo - to su argumenti koje je neugodno izgovoriti milijunima. A nekoliko tisuća mojih LJ to ionako zna.
Moji glupi principi su u suprotnosti s tezom da su sva sredstva dobra u borbi. vjerujem da javna osoba mora nešto učiniti. DA! Ako je moguće, pozovite ljude da skupljaju novac za bolesnu djecu. Da! Ako postoji platforma, podsjeti nas da još nešto ovisi o nama. I nastavit ću to činiti! I sram me hvaliti se milijunskom zemljom i govoriti ono što pristojan čovjek ne može reći u eteru, pogotovo novinar. Ksyushina provokacija s personalizacijom je uklonjena jednostavan opis njezin bijedni život i analiza onoga za što je Ksenija učinila zadnjih godina pet (kome je pomogla? Koga je učila i što je stvorila? Možda piše lijepe pjesme?). Godinu dana sam u ozbiljnim medijima - i činjenica da me Star of the Void pokušava "namočiti u wc" govori puno. Hvala joj na PR-u. Drago mi je što sam službeno njezina suprotnost.

Nedavno su voditelji programa "Kralj prstena" znali da je Kushanashvili u bolnici s prijelomima. radi etera, radi gužve, lagali su da se Otar nazebao, samo je pobjegao, pete mu sjaje od etera. Dakle: u takvoj emisiji spreman sam izgubiti još sto puta. Nisam si dopustio da vam pričam o njezinim mukama - ne zato što je bila navikla prijetiti i vikati "Znaš li tko sam ja?", nego zato što je to neugodno. Ovo je podlo. Ovo je nemoguće. Ksyusha će me uvijek poraziti gadnom retorikom, ne ograničenom obrazovanjem - uvijek će me iznevjeriti emocionalnost i iskrenost ogorčenja. Ali Ksjuša je izgubila savjest i čast i prodaje sebe, a ne svoje postupke i kreativne proizvode. I da, mislim da je spasiti deset mješanaca cool nego biti Kraljica prostakluka i vulgarnosti. A u borbi između grmljavine - okruga Solntsevo i nasumične tete s torbama - naravno da će "grmljavina" pobijediti, jer će zabiti prljavu bocu u grlo s rozetom. I, naravno, teta će bespomoćno vrištati. Ali oni malobrojniji, ali vide i osjećaju, dublje će shvatiti da je “grom” izgubljen globalno – zabio se u dušu i ne može se doprijeti do krivih krhotina.

Dragi prijatelji, s obzirom na to da su se Ksyushini prijatelji počeli množiti mrtvi dnevnici tvrdnjom da je „Ksjuša srušila Katju“ i objavljivanjem „kastriranih transkripata“ počelo je pravo medijsko ubojstvo - vrijeme je da me podržite u svojim dnevnicima, ako vam je moj stav blizak i razumljiv. Napravite cross-post ili samo nekoliko riječi poput "Katya Gordon! +1" Hvala vam na podršci! Trebam je sada.

"Srebrna kiša", 100.1 FM, Emisija 5. srpnja:
Sobchakov odgovor: "Želim [Gordonu] dobrog čovjeka, a ne nekog Khinshteina."

25. prosinca 2017

Neki dan je Ksenia Sobchak, koja će sudjelovati na predsjedničkim izborima, predstavila svoj politički program. Njezina konkurentica Katya Gordon vjeruje da je Ksenia ukrala političke ideje.

Fotografija: Instagram

Ove jeseni Ksenia Sobchak službeno je objavila da namjerava sudjelovati na predsjedničkim izborima 2018. godine. Njezin primjer ubrzo je slijedila i Rusija, koja je također istaknula svoju kandidaturu za mjesto predsjednika Ruske Federacije.

Neki dan je Sobčak predstavila i svoj politički program. Katja se detaljno upoznala s Ksenijinim prijedlozima i izjavila da su mnoge odredbe koje je predložila Sobčak najviše

Vrijedno je napomenuti da se Katya i Ksenia poznaju oko 10 godina - gotovo odmah njihova komunikacija nije uspjela. Tijekom emitiranja na radio postaji Mayak dvije su se plavuše odmah potukle i međusobno izmijenile uvrede.

“Upoznao sam se s programom Ksenije Sobčak. Sve do nedavno nije bilo programa, što je iskreno rekla Vladimiru Solovjovu u eteru... Ali sada se pojavio. Ovo što radi Ksenija Sobčak izgleda kao čisti politički plagijat... Ona nominalno deklarira i prisvaja slogane s kojima nema nikakve veze. Ona je i za žene, i za djecu, i protiv predsjedničke funkcije... Nije mi žao, meni je rezultat važniji od osobnih ambicija... To je njezin izbor, ali licemjerje u cijelom ovom pokretu je izvan nje. karte. Počinjem shvaćati zašto je Chichvarkin, nedavni prijatelj, rekao ovom čovjeku da ide dovraga. Počinjem misliti da je onaj glupi skandal na radiju između dvije mlade budale bio gotovo intuitivan. Ne podnosim laž i licemjerje. Tada sam bila neiskusna djevojka koju su preplavile emocije”, napisala je Gordon na svom mikroblogu.



Što još čitati